تنیس روی میز قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نوجوانان ایران با شکست کره و قطعی شدن مدال برنز

14:45 - 11 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۷۳۱۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان ایران با پیروزی مقابل کره جنوبی ضمن تاریخ سازی، مدال برنز خود را قطعی کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون تنیس روی‌ میز، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های تیمی نوجوانان و جوانان آسیا، تیم ملی نوجوانان پسر ایران در دیداری حساس مقابل کره جنوبی موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد حریف قدرتمند خود بگذرد تا با پشت سر گذاشتن یکی از 3 قدرت اول قاره کهن، مدال برنز ایران در آسیا را قطعی کنند.

در نخستین بازی، سامران کریمی ۳ بر ۱ مغلوب حریف کره‌ای شد، اما در دومین دیدار، بنیامین فرجی با عملکردی فوق‌العاده توانست ۳ بر ۲ حریف کره‌ای را شکست دهد و بازی را ۱ بر ۱ برابر کند. در ادامه و در بازی دوبل، تیم دونفره کریمی و فرجی با شایستگی ۳ بر ۲ از سد چشم بادامی‌ها گذشتند و نتیجه تیمی ۲ بر ۱ به سود ایران شد.

در چهارمین بازی سامران کریمی با تعصبی مثال زدنی ۳ بر ۲ حریف کره‌ای را به زانو درآورد و در مجموع تیم ایران با حساب ۳ بر ۱ کره جنوبی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا شد.

پینگ پنگ بازان نوجوان ایران با هدایت مهران احدی برای اولین بار در تاریخ مدال برنز خود را قطعی کردند و برای رسیدن به فینال به مصاف تیم ملی چین خواهند رفت.

رقابت‌های نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا از ۱۰ تا ۱۷ شهریورماه در لائوس در جریان است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *